۶ نکته برای ایجاد محتوای به طور طبیعی
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
۶ نکته برای ایجاد محتوای به طور طبیعی
یک شنبه 21 دی 1399 ساعت 18:57 | بازدید : 62 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

همه ما در آنجا بوده‌ایم - شما بر روی یک پست وبلاگ انتشار یافته و انتظار دارید که سهام اجتماعی، نظرات صفحه، و نظرات مطبوع شروع شود. اما گاهی اوقات شما سکوت محض (یا crickets)را در پاسخ به دست می‌آورید.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی و محتوا برای بازاریابی کسب‌وکار شما یک مفهوم جدید نیست، بنابراین انجام این کار حداقل، آن را کاهش نخواهد داد.

باور نمی‌کنید؟ به عنوان مثال، در مورد این فکر کنید که چه مقدار از مطالب در وب سایت به اشتراک گذاشته می‌شود - برای مثال، بیش از ۴۵ / ۴۵ میلیارد کاربر فیس بوک و بیش از ۵۰۰ میلیون Tweets در هر روز در تویی‌تر به اشتراک گذاشته شده‌اند - و این تنها دو مورد از چندین پلت فرم اجتماعی محبوب است. نیازی به گفتن نیست که مقدار زیادی از محتوا در همه جا وجود دارد … و در نتیجه یک تن نویز وجود دارد.

این کار بیش از تنها انتشار محتوای در میان مخاطب هدف و رقبا را به خود جلب می‌کند. برای اینکه شما را برای موفقیت از سفر آماده کنید، در اینجا شش راه برای کاهش تمام این صداها وجود دارد و مطمئن شوید که محتوای شما در هر بار ظاهر می‌شود - هیچ تلاش بازاریابی دیگری لازم نیست.

۶ روش برای ایجاد محتوای در بازار
این نکات را دنبال کنید تا مطمئن شوید که محتوای کسب‌وکار شما برجسته است، به طور طبیعی پخش می‌شود، و خود بازارها در میان مخاطبان هدف، مشتریان خریدار، مشتریان و مشتریان قرار می‌گیرد.

۱)یک چیز جدید را امتحان نکنید.
صبر کن. چی؟

جدا. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما باید هر بار که وبلاگ ایجاد می‌کنید از ابتدا با یک رویکرد محتوای کاملا جدید شروع کنید.

شما از قبل راضی شدید که در مورد خودش کشف شود - پس از آن تلاش‌ها یاد بگیرید. (به خاطر داشته باشید، گاهی اوقات شما می‌توانید به سادگی با هوشمندتر کار کنید).

تجزیه و تحلیل‌های خود را بررسی کنید و به دنبال پست‌هایی بگردید که بیش‌ترین نظرات، سهام و مشتریان را تولید می‌کنند تا مشخص کنید که چطور می‌توانید آن موفقیت را تکرار کنید.

برای مثال، از تجزیه و تحلیل وب برای شناسایی نقاط حساس وبلاگ خود استفاده کنید. از آنجا، یک تقویم سرمقاله وبلاگ با موضوعاتی که به شما کمک می‌کند موفقیت‌های گذشته را تکرار کنید، ایجاد کنید. این یک فرمت پست، موضوع، عنوان، نویسنده، یا چیز دیگری است.

۲)مردم سورپرایز
… یا آن‌ها را شاد، غمگین، هراسان، عصبانی، و حتی مشمئز کننده کنید!

چرا؟ چون، در محتوا، رابطه قوی بین احساسات و احساسات وجود دارد.

در حالی که من مطمئن هستم که تنفر و یا خشم واقعا نوع واکنش‌هایی نیستند که شما می‌خواهید با نام تجاری خود در ارتباط باشید، که دقیقا همان نقطه در اینجا نیست. درسی که این درس به شما می‌دهد این است که اگر واکنش عاطفی قوی را با مخاطب تحریک کند، آن را به خود عرضه خواهد کرد. بعد از اینکه آن‌ها محتوای خود را مصرف می‌کنند، احساس خواهند کرد که باید آن را با دیگران تقسیم کنند تا آن‌ها فرصت داشته باشند که همان احساس را داشته باشند.

مطالبی را که مطالعه کرده‌اید و یا ایجاد کرده‌اید را در نظر بگیرید که احساسات و عمل را در گذشته تحریک کرده - از این به عنوان اله‌ام برای محتوای خود استفاده کنید.

۳. تی‌تر خود را بخوانید.
چگونه می‌توانید این احتمال را افزایش دهید که فردی بر روی یک لینک کلیک کرده تا محتوای شما را باز کند؟

یک تی‌تر درشت که توجه را جلب می‌کند و جذاب است. صرف‌نظر از موضوع محتوای شما، یک تی‌تر درشت به یک تکه از محتوا کمک می‌کند که بیشتر باز شود و گسترش بیشتری پیدا کند.

بنابراین … چه چیزی باعث می‌شود یک تی‌تر درشت وجود داشته باشد؟ شبیه به نوشتن یک خط موضوع عالی برای بازاریابی ایمیلی است. در مورد این چهار U در رابطه با خطوط و عناوین سوژه خود فکر کنید:

مفید: چرا این وبلاگ با ارزش است؟
خیلی خاص: من انتظار چه چیزی را از پست بلاگ یاد بگیرم؟
منحصر به فرد: چرا این وبلاگ رسمی و منحصر به فرد است؟
خبر فوری: چرا الان باید این را بخوانم؟
دقت کنید که تمام این چهار ویژگی را در هر عنوانی که می‌نویسید، ترکیب کنید تا مخاطبین شما بخواهند باز شوند و محتویات شما را به اشتراک بگذارند.

۴)نشان ندهید.
سکوهای رسانه اجتماعی امروز به محتوای تصویری پاداش می‌دهند - این باید یکی از عناصر اصلی استراتژی محتوای شما باشد. پس از همه اینها، visuals برای افزایش سهم و تعامل اثبات شده‌است.

چه عکس‌های منحصر به فرد، محتوای طراحی گرافیکی، محتوای ویدئو، و یا تصاویری که شما از طریق وبلاگ، صفحه سایت، ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و غیره به اشتراک می‌گذارید، به شما کمک خواهند کرد تا تبدیلات را به هنگام ارائه یک ارائه جذاب و جذاب از محتوای خود افزایش دهید.

لازم نیست ذکر کنید، این روزها شما نیازی به طراح بودن برای ایجاد و به اشتراک گذاشتن جلوه‌های تصویری با ظاهر حرفه‌ای ندارید. در واقع، بسیاری از ابزارهای طراحی ساده برای استفاده در بازار برای افراد با هر سطح دانش طراحی وجود دارد.

۵)وبلاگ خود را به کار انداختن محتوای خود فعال کنید.
اطلاعات مربوط به ارجاع وب سایت‌های ارتباط جمعی به سایت شما به معنی ورود بازدیدکنندگان جدید از طریق آن برای اولین بار است.

با این حال، این بازدیدکنندگان جدید احتمالا چیز زیادی در مورد مفهوم کسب‌وکار شما نمی‌دانند، شما باید منافع آن‌ها را ثبت کرده و قبل از اینکه آماده شوند که به مبلغان محتوای شما تبدیل شوند، به آن‌ها اعتماد کنید.

به این فکر کنید که چگونه می‌توانید از خرید ملک خود برای بهبود ارائه مطالب خود استفاده کنید و توصیه‌های بیشتری را ارائه دهید که توجه و وفاداری بازدیدکنندگان جدید را جلب کند.

برای مثال، توصیه‌های محتوای مرتبط را در پایین هر پست اضافه کنید. با توجه به توصیه‌های خود برای مخاطب، شما نظرات صفحه، زمان - روی سایت و تعامل را افزایش خواهید داد.

این همان چیزی است که بخش "مواد مرتبط" در پایین پست‌های بلاگ HubSpot به این شکل به نظر می‌رسد:

علاوه بر توصیه widgets، پی‌گیری اجتماعی و به اشتراک گذاری دکمه‌ها و modules را به محتوای خود اضافه کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که به اعضای خود اجازه دهید روی یک دکمه کلیک کنند، مهم نیست که آن‌ها محتوای شما را مصرف کنند، و بلافاصله آن محتوا را در میان شبکه‌های شخصی خود به اشتراک بگذارند.

ایجاد این فرآیند ساده است برای گسترش محتوای شما. منظورم این است که آیا شما سعی کرده‌اید یک مقاله بنویسید که دارای یک دکمه Tweet نباشد؟

این یک درد کلی است: ۱)کپی یک URL (۲)باز کردن یک زبانه دیگر، ۳)که لینک را روی دکمه shorten (۶)کلیک کنید (لینک شماره ۷)به حساب کاربری Twitter شان بروید، ۹)و سپس یک نسخه سفارشی را برای the اضافه کنید.

من از تایپ کردن آن خسته شدم. بنابراین، زندگی را آسان‌تر کنید و در عوض، آن‌ها مقدار زیادی از بازاریابی محتوی خود را برای شما انجام خواهند داد.

در نهایت دقت کنید که اشتراک مطالب را آسان می‌کنید. به عنوان مثال، وبلاگ شما باید یک شرکت CTA سفارشی داشته باشد تا افراد بتوانند "مشترک شوند" و هشدارهای الکترونیکی را در هنگام انتشار محتوای جدید دریافت کنند.

چه راه بهتری برای هدایت ترافیک ایمیل به محتوای شما بدون برداشتن یک انگشت (به جز انگشت برای انتشار "انتشار")نسبت به رشد یک پایگاه عظیم از پیروان و مشترکین وجود دارد؟

۶)درباره بهینه‌سازی موتور جستجو (search engine optimization).
هر بار که یک پست وبلاگ منتشر می‌کنید، یک صفحه جدید در سایت خود ایجاد می‌کنید که در صفحه نتایج موتور جستجو شاخص شده باشد (SERP). در این نقطه، گوگل برای شما محتوای بازاریابی است. برای آزادی. برای همیشه.

اگر به search engine optimization، پیشرفت در تحقیقات کلیدی، و بهینه‌سازی محتوای فعلی خود، و به روز رسانی محتوای فعلی خود، تغییر شکل دهی ترافیک، تبدیل به برند، و چیزهای دیگر را بهبود خواهید داد.

منبع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 25
:: بازدید سال : 178
:: بازدید کلی : 388